17 ian. HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică și în Echipa de Management a companiei
Gheorghe Andresz, Director Traditional Trade & Out-of-Home, este numit în funcția de Director de Vânzări, pentru toate canalele de vânzări
Gijs van der Loo, Director Modern Trade, este numit Director de Vânzări al HEINEKEN Slovacia
HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică și în echipa de conducere a companiei. Începând cu 1 ianuarie 2022, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director al HEINEKEN România și membru al echipei de management, este numit Director de Vânzări al HEINEKEN România și este responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.
Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcția de Director de vânzări al HEINEKEN Slovacia și membru al echipei de management, după doi ani și jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.
Gheorghe Andresz are o experiență comercială vastă, în domeniul comercial, construită în ultimii 20 de ani, în diferite roluri deținute în cadrul HEINEKEN România, precum și în HEINEKEN Ungaria, dar și în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al HEINEKEN România, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021, dintre HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în privința business-ului e-commerce, Stockday.
Gheorghe Andresz: „În HEINEKEN România, suntem încrezători în potențialul nostru de creștere viitoare și vedem acest lucru doar în strânsă legătură cu nevoile și strategiile clienților noștri, mai ales în aceste vremuri pline de provocări. Ne bazăm pe spiritul inovator, pe determinarea echipei noastre și parteneriatele solide pe care le avem, și vom continua să creștem.”
Gijs van der Loo face parte din echipa HEINEKEN de 13 ani, petrecând ultimii doi ani și jumătate în România, unde a ocupat funcția de Director Modern Trade, timp în care HEINEKEN România a înregistrat o creștere a cotei de piață în canalul de comerț modern, și a introdus cu succes inovații de portofoliu, precum Birra Moretti®, un brand care s-a bucurat de o primire foarte bună din partea consumatorilor români.
Gijs van der Loo: „Sunt bucuros că am făcut parte din povestea HEINEKEN România. Sunt extrem de recunoscător partenerilor noștri pentru că au construit proiecte remarcabile împreună și știu că tot ce este mai bun urmează să vină. Călătoria mea cu HEINEKEN continuă pe o piață cel puțin la fel de competitivă ca cea din România.”