Comunicate recente

Povestea noastră despre sustenabilitate

Prezența noastră globală vine cu responsabilități importante, care se extind dincolo de obținerea profitului. De peste 150 de ani, suntem pasionați să contribuim la dezvoltarea durabilă a societății. Știm că putem prospera doar dacă oamenii, planeta și comunitățile din jurul nostru prosperă.

 

Strategia noastră de sustenabilitate Brew a Better World așază sustenabilitatea și responsabilitatea în centrul dezvoltării afacerii noastre, fiind una dintre prioritățile strategiei noastre de business EverGreen.

 

Implementarea strategiei noastre și realizarea unei schimbări reale și durabile este posibilă numai prin eforturile colective ale tuturor celor care lucrează la HEINEKEN, ale partenerilor și furnizorilor noștri, ale ONG-urilor, guvernelor, comunităților locale și ale altor părți interesate. Suntem conștienți că sustenabilitatea este o călătorie continuă, dar suntem pe drumul cel bun pentru a ne îndeplini obiectivele propuse.

Prioritățile noastre

Am identificat trei direcții cheie din întreaga noastră activitate și le-am așezat în centrul strategiei noastre: Mediu, Social și Consum Responsabil. Pentru fiecare direcție ne-am setat obiective ambițioase prin care ne-am propus să facem o diferență semnificativă în modul în care ne desfășurăm activitatea.

 

Pentru cele trei direcții, ne-am definit nou zone de acțiune și 19 angajamente. Construim și identificăm oportunități care ne ghidează pe calea către un impact redus asupra mediului și către o societate mai incluzivă, corectă și echitabilă, care adresează consumul nociv și moderația.

HNK_COASTER_RGB_2

MEDIU

Ne mobilizăm pentru a ne reduce amprenta asupra mediului

Adresăm cele mai mari oportunități și provocări pentru a ne reduce emiisile de CO2. Ne-am propus, la nivel global, să atingem Net Zero emisii de C02 în Scope 1 și 2 până în 2030 și de-a lungul întregului lanț valoric până în 2040.

 

Pentru ca știm că ambalajele au un impact asupra mediului, luăm o serie de măsuri pentru îl diminua. Ne-am propus, la nivel global, ca până în 2030, 99% din ambalajele noastre să fie reciclabile, să avem 50 % conținut reciclat și ca 43 % din volumele noastre să fie vândute în formate reutilizabile.

 

De asemenea, pentru că peste 90 % din compoziția unei beri o reprezintă apa, reducerea consumului de apă în operațiunile noastre și sănătatea bazinelor hidrografice sunt o prioritate pentru noi. Ne-am propus să reducem consumul până la 2.9 hl/hl până în 2030.

SOCIAL

Ne implicăm pentru o lume incluzivă, corectă și echitabilă

Succesul nostru se bazează pe corectitudine și incluziune, oferind șanse egale de promovare și un salariu echitabil angajaților noștri. Crearea unui mediu de lucru sigur este, de asemnea, una dintre direcțiile strategiei noastre de sustenabilitate cu focus pe crearea de abilități de leadership pentru a elimina riscul de accidente fatale și răniri grave la locul de muncă. Prin programe de sănătate și siguranță la locul de muncă, ne-am propus să creăm un loc de muncă unde fiecare coleg se simte în siguranță.

 

Susținerea comunităților

 

Prin parteneriate cu organizațiile non-guvernamentale, contribuim la susținerea diferitelor proiecte din comunitățile din care facem parte. În plus, susținem echipe sportive de tradiție din cele trei comunități în care avem fabrici (Miercurea Ciuc, Ungheni, Craiova) în domenii precum fotbal, hochei pe gheață, ciclism și contribuim la organizarea principalelor evenimente locale.

CONSUM RESPONSABIL

Promovarea moderației și adresarea consumului nociv

Ambiția noastră este să fabricăm bere și cidru în mod responsabil și, în același timp, ca produsele noastre să fie consumate în mod responsabil de către consumatori, cu moderație.

La nivel global ne-am propus ca în fiecare țară să le putem oferi consumatorilor opțiuni cu 0.0% alcool. În România, avem șapte astfel de opțiuni în portofoliul nostru. În plus, adresăm consumul nociv de alcool prin programul Alcohelp dezvoltat în parteneriat cu Asociația Aliat pentru Sănătate Mintală și ne asigurăm că etichetarea produselor noastre este transparentă, astfel încât consumatorii să poată face o alegere informată cu privire la produsele pe care le consumă.