Comunicate recente

Povestea noastră despre sustenabilitate

Prezența noastră globală vine cu responsabilități importante, care se extind dincolo de obținerea profitului. Ne străduim să avem un impact pozitiv în comunitățile în care operăm, iar sustenabilitatea este încorporată în strategia noastră de afaceri, prin strategia noastră Brewing a Better World.

Realizarea unei schimbări reale și durabile este posibilă numai prin eforturile colective ale tuturor celor care lucrează la HEINEKEN, ale partenerilor și furnizorilor noștri, ale ONG-urilor, guvernelor, comunităților locale și altor părți interesate.

Prioritățile noastre

Am identificat șase domenii-cheie din întreaga noastră activitate, în care credem că putem avea impactul cel mai mare, și le-am așezat în centrul strategiei noastre. Fiecare domeniu este construit în jurul unor obiective ambițioase prin care ne propunem – și deja reușim – să facem o diferență semnificativă în modul în care operează compania noastră. Suntem pe drumul cel bun pentru a îndeplini majoritatea obiectivelor noastre și am atins deja multe dintre ele.

Suntem, însă, conștienți că sustenabilitatea este o călătorie continuă, motiv pentru care începem să ne modelăm strategiile și obiectivele de sustenabilitate pentru 2030.

  1. Fiecare picătură: protejarea resurselor de apă
  2. Reducerea emisiilor de dioxid de carbon
  3. Aprovizionarea sustenabilă
  4. Promovarea consumului responsabil
  5. Promovarea sănătății și a siguranței
  6. Susținerea comunităților

Fiecare picătură: protejarea resurselor de apă

Apa este ingredientul principal al berii – dar nu acesta este unicul motiv pentru care ea este esențială pentru dezvoltarea noastră sustenabilă. Operațiunile noastre depind de aprovizionarea constantă cu apă și, în unele zone, pot fi afectate semnificativ de riscurile asociate deficitului de apă. De asemenea, influențăm resursele de apă prin utilizarea apei pentru a ne cultiva culturile și prin evacuarea apelor reziduale în mediu.

Administrarea eficientă și responsabilă definește abordarea noastră pentru conservarea apei. Această abordare se referă la: reducerea apei pe care o folosim în fabricile noastre de bere; tratarea apei pe care o deversăm înapoi în mediu; și echilibrarea apei pe care nu o readucem în mediu, prin investiții în proiecte de administrare a apei.

Reducerea emisiilor de dioxid de carbon

Noul nostru program transformațional – „Drop the C” – are ca scop reducerea semnificativă și sistematică a emisiilor în operațiunile noastre, prin acțiuni care vizează modul în care ne transportăm și răcim produsele, precum și la felul în care gestionăm deșeurile.

Aprovizionarea sustenabilă

Aprovizionarea sustenabilă este un factor esențial pentru succesul nostru pe termen lung. Depindem de asigurarea materiilor prime de înaltă calitate pentru a produce băuturile noastre, iar consumatorii se așteaptă ca aceste produse să fie obținute și fabricate într-o manieră responsabilă.
De aceea, ne-am angajat să construim un lanț de aprovizionare transparent și trasabil care să mențină standarde înalte de conduită în afaceri și respectarea drepturilor omului și a mediului. Este o provocare complexă, care necesită colaborare și transparență în rândul părților interesate care acoperă întregul lanț valoric.

Alcoolul & Sănătatea​

Atunci când sunt consumate cu moderație, berea și alte băuturi alcoolice din portofoliul nostru pot face parte dintr-un stil de viață bine echilibrat. Suntem producători de bere mândri și hotărâți să promovăm un consum responsabil și să reducem consumul dăunător de alcool. Considerăm că este important ca toți consumatorii să fie bine informați cu privire la alcool, la produsele noastre și la modul în care acestea pot fi savurate în mod responsabil.

 

Află mai multe

Promovarea consumului responsabil

Berea este o băutură naturală fermentată care, atunci când este savurată cu măsură, poate face parte dintr-un stil de viață echilibrat. Cu toate acestea, atunci când alcoolul nu este consumat în mod responsabil, există riscuri clare pentru sănătate și comportament.

Ne-am angajat să promovăm consumul responsabil și să folosim puterea mărcii globale Heineken® pentru a face din moderație un comportament dezirabil. Facem acest lucru deoarece bunăstarea pe termen lung a consumatorilor noștri este primordială pentru bunăstarea pe termen lung a afacerii noastre.

De asemenea, promovăm transparența, pentru ca toți oamenii să poată alege în cunoștință de cauză produsele pe care le consumă. De aceea, pentru mărcile noastre de bere și cidru, oferim informații despre ingrediente și nutriție pentru informarea pe ambalaj sau online.

Promovarea sănătății și siguranței

Strategia noastră globală este concepută pentru a îmbunătăți siguranța în întreaga companie, prin îmbunătățirea standardelor globale, a organizării și a proceselor și prin consolidarea leadershipului și a comportamentelor în materie de siguranță. Identificăm zonele cu risc ridicat pentru siguranță în întreaga noastră afacere și derulăm inițiative pentru a le aborda.

Susținerea comunităților​

În calitate de angajator important și cumpărător de materii prime, ne aducem cea mai mare contribuție a noastră la bunăstarea socială și economică a comunităților prin însăși activitatea noastră principală; prin locurile de muncă pe care le creăm, afacerile pe care le susținem și impozitele pe care le plătim.