Comunicate recente

Strategia Noastră

Compania noastră se concentrează asupra creșterii – fiind bine poziționați pentru a ne atinge acest obiectiv, datorită angajamentului nostru pentru inovare, excelență operațională și sustenabilitate socială și de mediu.

Aceste calități ne permit să ne asigurăm că toți consumatorii se pot bucura de brandurile noastre, clienții își pot vedea așteptările depășite, iar comunitățile pot avea încredere în modul în care lucrăm, peste tot în lume.

Prioritățile noastre la nivel global

Strategia noastră este construită în jurul a cinci priorități de business. Acestea sunt concepute astfel încât să ne permită să câștigăm în piață, să ne concentrăm pe sustenabilitate pe termen lung pentru compania noastră și să continuăm să livrăm creștere pentru acționarii noștri.

Prioritățile noastre de afaceri, dedicate creării de valoare pe termen lung

1 Creștere la cel mai înalt nivel

Ne propunem să fim lideri în segmentele de bere și cidru premium.

2 Stimulăm performanța end-to-end

Capitalizăm dimensiunea globală a operațiunilor noastre pentru a crește eficiența în întregul business

3 Construim un viitor mai bun

Dezvoltăm inițiative de sustenabilitate plecând atât de la obiectivele noastre, cât și de la Obiectivele de Dezvoltare Sustenabilă ale ONU

4 Implicăm & dezvoltăm echipele

Încurajăm oamenii din echipa noastră să-și urmărească atât obiectivele proprii, cât și pe cele ale companiei

5 Conexiune într-o lume digitală

Componenta digitală este în centrul businessului nostru, facilitându-ne conexiunea cu consumatorii noștri online, cu sectorul de retail și comerțul cu amănuntul

Creștere la cel mai înalt nivel

Ne propunem să fim lideri în segmentele de bere și cidru premium.


Conduși de forța brandului Heineken®, ne bazăm pe o gamă puternică de branduri premium internaționale și locale.


Producem cu mândrie 300 de tipuri de bere și cidru în întreaga lume și, alături de platformele noastre de e-commerce, acestea livrează creșterea la cel mai înalt nivel.  

 

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, câteva dintre acestea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc).

Explorează portofoliul nostru de mărci

Răspundem tendințelor și comportamentelor de consum

Gusturile și preferințele consumatorilor continuă să evolueze și să ne contureze industria. Cea mai relevantă schimbare este creșterea popularității berii artizanale. Dar mai multe schimbări graduale au loc, pe măsură ce oamenii devin din ce în ce mai preocupați de sănătate și bunăstare.

Cererea pentru varietate de opțiuni

Pornind de la așteptarea consumatorilor de a găsi mai multă varietate, berile noastre artizanale și sortimentele de cidru au fost dezvoltate pentru a răspunde acestei cereri.

Orientarea către sănătate și bunăstare

Tendința recentă, orientată către sănătate și bunăstare, este principalul factor de creștere pentru categoriile cu conținut redus sau fără conținut de alcool. Consumatorii așteaptă mai multe opțiuni, astfel că noi continuăm să inovăm în segmentul berilor cu conținut scăzut de alcool sau fără alcool și în gama Radler.

Continuăm să conturăm categoria de cidru

În 2015 am lansat în România categoria de cidru, pe care am dezvoltat-o constant, prin inovații și abordări creative de marketing. De-a lungul anilor, ne-am completat portofoliul de cidru cu noi sortimente, consolidându-ne poziția puternică pe piața locală.

Explorează brandurile noastre de cidru

Excelăm în e-commerce și marketing digital

Pe măsură ce inovarea digitală redefinește industria berii, este esențial să rămânem aproape de consumatori. Mixul de marketing trebuie să includă componenta digitală, dar atenția se poate pierde ușor, la o simplă atingere a ecranului. De aceea, conținutul captivant și creativ este esențial. Platforma noastră de e-commerce B2B și B2C, Stockday, ne permite să fim mai aproape de consumatori.

Performanță end-to-end

Capitalizăm dimensiunea globală a operațiunilor noastre pentru a crește eficiența în întregul business. Stimularea performanței end-to-end va conduce la creștere și la sporirea marjelor de creștere.

Acest lucru ne solicită să adoptăm o mentalitate centrată pe consumator, de-a lungul întregului nostru lanț de valoare, pentru a ne adapta rapid și cu flexibilitate la nevoile în continuă schimbare, urmărind, în tot acest timp, să atingem excelența operațională. Explorarea oportunităților digitale va juca un rol cheie în atingerea acestui obiectiv.

Investițiile noastre alimentează creșterea

Acțiunile de-a lungul întregului lanț ne susțin creșterea organică prin asigurarea unei amprente complet optimizate a operațiunilor noastre. Reușim acest lucru prin utilizarea noilor tehnologii, care ne ajută să ne creștem capacitatea, și folosim aplicații digitale pentru a inova managementul performanței în timp real și pentru a ne concentra pe economisirea energiei.

Brewing a Better World – Construim un viitor mai bun

Înțelegem sustenabilitatea ca pe un stimul pentru succesul afacerii noastre și totodată ca pe o forță a schimbării în bine.

Explorează strategia noastră de sustenabilitate


Pentru a dezvolta branduri de succes, în care oamenii au încredere, ne propunem să avem o contribuție pozitivă față de mediu, față de comunitățile locale și față de societate. Facem progrese concrete către atingerea țintelor strategiei Brewing a Better World pentru 2020 și deja privim dincolo de acest orizont, conturându-ne strategia de dezvoltare sustenabilă pentru anul 2030.

Zonele noastre de acțiune pentru sustenabilitate

Implicarea & dezvoltarea oamenilor noștri

Într-o lume care se schimbă rapid, oamenii noștri și cultura noastră rămân cei doi diferențiatori esențiali.

Într-o lume aflată în continuă schimbare, oamenii și cultura noastră sunt ceea ce ne face speciali. Prin implicarea și dezvoltarea oamenilor noștri, ne realizăm obiectivul de a fi un berar global, mândru și independent, dedicat creșterii pe termen lung. Ne concentrăm pe patru elemente cheie atunci când vine vorba despre oameni – în toate regiunile, în toate subsidiarele noastre și în toate pozițiile pe care le ocupă.

Cele patru aspecte cheie referitoare la oameni

Creșterea liderilor orientați către business
Consolidarea talentului la toate nivelurile
Dezvoltarea capabilităților critice și consolidarea excelenței funcționale
Capitalizarea diversității și culturii noastre