Comunicate recente

150 de ani de pionierat în producția berii

De la o mică fabrică de bere, deținută de o familie, în centrul orașului Amsterdam, la cea mai mare prezență globală a unui producător de bere.

Am pus, dintotdeauna, inovarea și progresul continuu în centrul proceselor noastre de producție a berii. Prin aplicarea acelorași idealuri în fiecare segment al businessului nostru, am construit o poveste de succes unică, de-a lungul a mai bine de 150 de ani, care astăzi cuprinde moștenirea a peste 300 de branduri.

Spirit antreprenorial din ziua 1

Povestea HEINEKEN a început, cu adevărat, pe 15 februarie 1864, când Gerard Adriaan Heineken a preluat berăria Haystack din Amsterdam. La doar 22 de ani, Gerard avea puțină experiență în producția berii, însă a avut suficient curaj, încredere și spirit antreprenorial.

El a știut că, pentru a avea succes, era nevoie să își asume un risc major. A decis să producă doar bere tip lager, deși olandezii erau mult mai buni la producția de bere tip ale, porter sau bere brună. Acea decizie, așa cum știm astăzi, a avut rezultate – a doua fabrică Heineken® s-a deschis mai puțin de un deceniu mai târziu, în Rotterdam.

Gerard știa și cum să își gestioneze succesul. Fiind atent la imaginea de ansamblu, și-a tratat bine atât angajații, cât și clienții și s-a asigurat că produsele lui erau întotdeauna de cea mai bună calitate.

Cum a devenit Heineken® ”cool”

Te invităm să explorezi povestea noastră și să afli cum a devenit HEINEKEN o forță a producției de bere, la nivel global.

Descoperind drojdia de tip A și lumea întreagă

Hotărâtă să descopere ceea ce Gerard numise ”secretul berii”, compania a început să facă cercetări, experimente și a implementat cele mai noi tehnologii de producție.

Rezultatul a fost faimoasa drojdie de tip A, care, în 1886, oferea berii Heineken® caracterul său special și pur, luând prin surprindere industria și câștigând premiu după premiu în tot acest proces.

Un pionier adevărat preia conducerea

”Anii lui Freddy” au fost o perioadă revoluționară pentru HEINEKEN.

Alfred Henry Heineken a preluat, de la tatăl său, conducerea comitetului executiv în 1971. Influența lui a fost vizibilă în fiecare aspect care compune compania, de la producție, la vânzări și marketing, până la designul sticlei noastre verzi, emblematice.

Conducerea sa a marcat o perioadă de inovații extraordinare și o extindere dinamică, în linie cu obiectivele de expansiune, de dezvoltare a portofoliului și construire a unui brand cu adevărat global.

Până la retragerea sa din comitet, în 1995, HEINEKEN devenise al doilea cel mai mare berar din lume, cu cea mai extinsă prezență globală.

Cea de-a doua generație

Imboldul internațional adus de Henry Pierre Heineken

În 1924, Henry s-a alăturat comitetului executiv. Henry Pierre Heineken a condus compania către creștere timp de 23 de ani (1917-1940). În perioada celei de-a doua generații, compania a intrat într-un proces mult mai intens de expansiune internațională, mergând dincolo de exporturile către țările europene vecine. Astfel au început eforturile de a extinde compania în Asia și Statele Unite. 

Construind branduri de succes în întreaga lume

După moartea lui Freddy Heineken, în 2002, fiica sa, Charlene de Carvalho-Heineken a devenit membră delegată în Comitetul Executiv al HEINEKEN Holding, căruia i se alăturase în 1988. Asemenea tatălui său, a făcut din continuitatea și evoluția afacerii prioritatea ei principală. Sub conducerea sa, HEINEKEN Holding a oferit companiei o libertate mai mare de a face achiziții de amploare.

Datorită acestor achiziții majore, alături de explorarea unor categorii noi și a unor piețe până atunci neabordate, astăzi, atingem și implicăm o audiență mai extinsă la nivel global decât orice alt berar.

> 300
branduri globale​
190
țări în care ne comercializăm produsele
> 84000
angajați la nivel global​