Comunicate recente

Boris Miloushev se alătură HEINEKEN România în rolul de Director General

București, 27 mai 2025

Începând cu 1 iulie 2025, HEINEKEN România va avea un nou Director General. Thibaut Boidin, care deține această funcție din septembrie 2023, va prelua un rol important în cadrul Grupului HEINEKEN, în calitate de Director General și CEO al Nigerian Breweries Plc. Boris Miloushev se alătură echipei HEINEKEN România din poziția actuală de Director General al HEINEKEN/SCC Portugalia, aducând o vastă expertiză în categoria berii pe diferite piețe din întreaga lume.

În timpul mandatului său, Thibaut Boidin a insuflat echipei locale o direcție ambițioasă și fermă, către leadershipul pieței berii, și a construit baze solide pentru portofoliul de mărci al companiei, consolidând în același timp parteneriatele comerciale și impactul asupra comunității locale.

Perioada petrecută la conducerea HEINEKEN România se încheie cu numeroase motive de satisfacție și cu încrederea că afacerea locală va continua să performeze, bazându-se pe o echipă extrem de capabilă și motivată, un portofoliu puternic și parteneriate comerciale solide. Îmi va fi dor de această țară uimitoare, dar plec cu amintiri minunate, iar România va rămâne aproape de inima mea.” – Thibaut Boidin

Boris Miloushev s-a alăturat HEINEKEN N.V. în 1999 în Bulgaria, unde a lucrat cu succes ca Manager de Resurse Umane și ulterior ca Director de Vânzări. Din 2008, Boris a fost Director Regional de Vânzări și Distribuție pentru HEINEKEN Europa Centrală și de Est. În 2011 s-a mutat în Rusia ca Director Senior de Vânzări și Distribuție al HEINEKEN Rusia. În 2016 a fost numit Director General al HEINEKEN Croația, înainte de a deveni Director General al SCC Portugalia în 2019.

Cu 25 de ani de experiență, Boris Miloushev posedă expertiza necesară pentru a continua modelarea unei organizații de succes în România. Capacitatea sa de a simplifica strategia în pași concreți și concentrarea sa pe munca în echipă și dezvoltarea talentelor locale își propun să creeze un avantaj competitiv pe toate canalele de vânzări și regiunile pieței românești, câștigând inimile clienților și consumatorilor români.

Sunt încântat să mă alătur echipei din România, care operează pe o piață cu un mare potențial de creștere, foarte receptivă la inovație, o piață care depune eforturi semnificative pentru o activitate mai sustenabilă. Voi construi pe fundația solidă pusă în ultimii ani de echipa locală, către misiunea de a deveni lideri de piață și către obiectivele strategiei noastre de afaceri, EverGreen, unde grija față de oameni și dezvoltarea sustenabilă merg mână în mână cu creșterea afacerii.” – Boris Miloushev

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda “Brew a Better World”, sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Cele mai recente informații sunt disponibile pe website-ul companiei și pe LinkedIn și Instagram.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.