20 mai Strongbow câștigă medalii de aur și argint la Monde Selection 2020
București, 20 mai 2020: Recunoașterea internațională a calității consolidează poziția puternică a brandului Strongbow® pe piața locală de cidru. Cele mai recente sortimente – Strongbow Dry Rosé Cider® și Strongbow Dry White Cider® – au fost premiate pentru calitatea lor la competiția de excelență Monde Selection 2020. Strongbow Dry Rosé Cider® a câștigat Medalia de Aur pentru Calitate, iar Strongbow Dry White Cider® a primit Medalia de Argint pentru Calitate din partea Monde Selection, unul dintre cele mai renumite și reputate institute de certificare a calității din lume.
Strongbow Dry Rosé Cider® a fost lansat în România în 2019, iar Strongbow Dry White Cider® în 2020, completând portofoliul divers de cidru cu noi sortimente și experiențe pentru consumatorii români care preferă un gust sofisticat, răcoritor și demisec, alături de efervescența caracteristică cidrului. Produs dintr-un soi de mere rare, cu pulpă roșie, Rosé Cider® are un gust proaspăt, fructat, cu o concentrație de alcool de 4,5%, în timp ce Dry White® are un gust elegant și sec, cu o concentrație de alcool de 5%.
„Este o reală onoare ca două dintre produsele noastre să fie recunoscute la nivel internațional pentru calitatea lor de unul dintre cele mai prestigioase institute de profil din lume. Strongbow Dry Rosé Cider® și Strongbow Dry White Cider® sunt două produse extraordinare, care răspund așteptărilor consumatorilor noștri de a explora gusturi noi și proaspete. Cele două sortimente sunt cele mai recente lansări din portofoliul nostru de cidru, o categorie pe care suntem mândri că am adus-o în România în 2015 și am dezvoltat-o constant prin inovații și abordări creative de marketing.” – Sharon Annette, Marketing Director – HEINEKEN România.
HEINEKEN România are o cotă de piață de peste 80% din piața locală de cidru, cu un portofoliu care include brandul numărul 1 de cidru din lume, Strangbow®, alături de Old Mout® și de brandul local Cidru Mândru®.
Înființat în Bruxelles în 1961, Institutul Internațional pentru Calitate Monde Selection a certificat calitatea produselor de consum din toată lumea în ultimii 59 de ani. În 2020, mai bine de 3.200 de produse din peste 100 de țări au fost analizate, testate și degustate de un juriu de experți recunoscuți internațional, pe baza a peste 25 de criterii.