Comunicate recente

O bere cu renume mondial

Primul lucru care îți vine în minte când spui Heineken® este gustul special, inconfundabil, din categoria berilor blonde de tip Lager. Prezentă în 192 de țări, berea Heineken® este recunoscută oriunde în lume pentru calitatea consacrată, păstrată fără compromisuri de aproape 150 de ani.

GUSTUL UNIC AL BERII Heineken®

Oriunde ai fi, în lumea întreagă, bucură-te de același gust distinct, de limpezimea și culoarea galben-aurie, păstrate în sticla iconică verde, cu stea roșie.

CUM SĂ TE BUCURI DE Heineken®

Berea Heineken® se savurează cel mai bine în oraș, cu masa plină de prieteni. Dar și acasă, în timp ce pregătești o seară specială. Și în vacanță, departe de zgomotul orașului.

 Deși berea noastră este aceeași în toate colțurile lumii, cei care o savurează se bucură de ea în mod diferit

Draught

Gustul Heineken® de care s-a îndrăgostit o lume întreagă este păstrat, în fiecare pahar, de un guler de spumă care îi menține prospețimea.

Foarte rece

Când e cald afară, răcorește-te cu un pahar înghețat de Heineken®. Atât berea, cât și paharul, sunt răcite în frigiderul special Sub Zero, până la zero grade.

Doza

Ia gustul distinct Heineken® cu tine, oriunde ai merge, într-un ambalaj care îi menține prospețimea, indiferent de temperatura de afară.

ACELAȘI GUST DEMN DE Heineken®, FĂRĂ ALCOOL?
ACUM E POSIBIL.

Pentru noi, pasiunea înseamnă să oferim același gust demn de Heineken® și în momentele în care nu vrei să bei alcool. Maeștrii berari Heineken® au lucrat cu aceeași pasiune și dorință de inovație și, după numeroase explorări și degustări, au obținut o rețetă perfect echilibrată, cu arome fructate și același gust plăcut de malț. Și zero alcool.

Un gust cu adevărat demn de Heineken®. Totul fără compromisuri, din 1873: ingrediente naturale și drojdia Heineken® unică de tip A. Nu a fost ușor, dar nici imposibil.

ISTORIA HEINEKEN

Un tânăr visător, cu origini modeste, pe nume Gerard Adriaan Heineken, și-a pus în minte să producă cea mai bună bere din lume. În 1873, Gerard Heineken a fost atât de mândru de calitatea noii sale beri lager premium, încât și-a imprimat numele pe fiecare sticlă ieșită pe poarta berăriei. Același spirit întreprinzător l-a ajutat ca gustul Heineken® să facă înconjurul lumii.

Născută în Amsterdam

În 1864, Gerard Heineken preia berăria Haystack din inima Amsterdamului și o reconstruiește pe malul râului. Se hotărăște să producă doar bere lager – o alegere curajoasă în urma căreia Heineken® a devenit prima bere premium olandeză.

Ingredientul magic: drojdia unică de tip A®

Patru ingrediente definesc secretul succesului berii Heineken®: malț din orz, apă pură, extract de hamei și drojdia unică de tip A®. Descoperită în 1886, aceasta îi oferă berii gustul său echilibrat, cu note subtile de fructe.

O bere apreciată dincolo de frontiere

În 1883, berea Heineken® era cunoscută deja în Europa întreagă. În același an a ajuns și în America de Sud, datorită unui proces de pasteurizare inovativ inventat de berăria Heineken®, ce i-a permis să călătorească distanțe lungi, fără să-și piardă prospețimea. Următoarea oprire: lumea întreagă.

O înfățișare nouă

În 1954, Heineken® lansează o etichetă și un logo nou, cu un design realizat de însuși Alfred ”Freddy” Heineken, viitorul CEO al companiei. Eticheta inedită a marcat începutul unei perioade noi, de consolidare a brand-ului cu idei de marketing revoluționare.

Faceți cunoștință cu Willem van Waesberghe, maestrul berar Heineken®

Willem este specialistul care, de 15 ani, se asigură că berea Heineken® are același gust distinct, oriunde ai servi-o în lume. O provocare deloc ușoară, pentru că Willem este responsabil ca aroma și gustul, dar și fiecare inovație operațională sau științifică, din cele 160 de berării, din 117 țări, să fie conforme cu standardul înalt Heineken®.

PARTENERUL PERFECT AL CELOR MAI SPECTACULOASE EVENIMENTE

Heineken® a inovat în branding și marketing încă de la începuturi. Este prima bere care a avut un spot TV în Olanda, iar parteneriatele cu evenimente sportive de renume în lumea întreagă fac ca milioane de oameni să fie cu ochii pe noi în fiecare an.

Alături de fanii Formula 1

În 2016, Heineken® a devenit partener Formula 1 și, de atunci, le prezintă iubitorilor de viteză că F1 nu este doar o cursă de două ore, ci un spectacol de eleganță și entuziasm, ce durează 72 de ore. Odată cu stabilirea acestui parteneriat, Heineken® a lansat două campanii globale în 2019, vizibile atât pe circuitul F1, cât și în afara lui.

When you drive, never drink îi are ca protagoniști pe piloții Sir Jackie Stewart și Nico Rosberg care transmit un mesaj puternic: atunci când conduci, nu consuma alcool, iar în Mai mult decât o simplă cursă, David Coulthard ne demonstrează că Formula 1 este un spectacol ce se trăiește cu sufletul la gură.

Alături de fanii UEFA Champions League

Heineken® este unul dintre cei mai longevivi parteneri oficiali al UEFA Champions League. Din 1994 și până astăzi, peste 4.2 miliarde de oameni au urmărit cele mai frumoase meciuri cu un Heineken® alături.

INOVAȚIE CONSTANTĂ

Pe lângă pasiunea neobosită pentru calitate, Heineken® s-a dedicat inovației constante, iar acesta a fost elementul definitoriu al succesului mărcii.

În prezent, Heineken® are numeroase proiecte în dezvoltare, pe diferite piețe, prin care consolidează prezența brand-ului și continuă să aducă gustul distinct al berii mai aproape de noi consumatori.

O MARCĂ RESPONSABILĂ

Ca marcă de referință în portofoliu, este important ca strategia de sustenabilitate Brewing a Better World să fie prezentă în fiecare aspect al activităților noastre. A fost, și este în continuare, nevoie de numeroși specialiști dedicați, în numeroase comunități, pentru ca Heineken® să devină berea apreciată, cunoscută în lumea întreagă, care este astăzi. De aceea, progresul comunităților din jurul nostru este un element fundamental în viitorul brand-ului.

Suntem susținători ai consumului responsabil, iar Heineken®, ca brand global extrem de vizibil, joacă un rol important. De aceea, am construit un parteneriat global și am realizat constant campanii globale care promovează consumul responsabil.

Investim în mod constant 10% buget media în fiecare piață, pentru a susține comunicarea consumului responsabil.

Valori nutriționale

Heineken®

Alcool %vol: 5% Ingrediente: apă, malț din orz, extract de hamei
Valoare energetică (kJ/100ml) Valoare energetică (kcal/100ml) Grăsimi (g/100ml) Din care acizi grași saturați (g/100ml) Glucide (g/100ml) din care zaharuri (g/100ml) Fibre (g/100ml) Proteine (g/100ml) Sare (g/100ml)
176 42 0 0 3,2 0 0 0 < 0.01

Heineken® 0.0% alc.

Alcool %vol: 0%Ingrediente: apă, malț din orz, aromă naturală, extract de hamei
Valoare energetică (kJ/100ml)Valoare energetică (kcal/100ml)Grăsimi (g/100ml)Din care acizi grași saturați (g/100ml)Glucide (g/100ml)din care zaharuri (g/100ml)Fibre (g/100ml)Proteine (g/100ml)Sare (g/100ml)
8921004,81,300< 0.01