03 iun. HEINEKEN România a lansat pe piața locală sortimentul de bere fără alcool Birra Moretti® Zero
București, 03.06.2021. La un an de la intrarea pe piața din România, Birra Moretti® își completează portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special concepută pentru consumatorii care vor să se bucure de același gust autentic italian, dar fără alcool.
Birra Moretti® Zero îmbină pasiunea italiană cu ingrediente de cea mai bună calitate, oferind o bere perfect echilibrată cu note proaspete și citrice, astfel încât consumatorii să se poată bucura de plăcerile simple ale vieții alături de prieteni și familie: bere savuroasă, mâncare gustoasă și companie plăcută, cele mai importante atribute ale brandului. Totodată, acest sortiment nou răspunde nevoii de diversitate a consumatorilor români, care își doresc produse care să se potrivească stilului lor de viață, astfel că noua gamă oferă alternativa fără alcool a gustului atât de apreciat pe piața locală.
Începând cu jumătatea lunii mai, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor și în locații HoReCa, în două variante de ambalaj: sticlă nereturnabilă de 330ml, și doză de 500ml.
„Birra Moretti® s-a bucurat de o primire foarte călduroasă din partea românilor, în momentul lansării, astfel că decizia de a introduce varianta fără alcool a fost în linie cu trend-ul pozitiv înregistrat pe plan local, întrucât mulți români și-au dorit să se bucure de gustul inconfundabil oferit de Birra Moretti în toate scenariile în care nu pot consuma alcool. Birra Moretti® Zero este realizată cu multă atenție pentru detalii, doar din materii prime de cea mai bună calitate, fiind întotdeauna o alegere excelentă pentru consumatori, indiferent dacă preferă varianta cu alcool sau varianta clasică.”, spune Sharon Annette, Director de Marketing HEINEKEN România.
Promovarea unui consum responsabil și posibilitatea de a alege variante de băuturi fără alcool ocupă un rol cheie printre angajamentele de sustenabilitate și responsabilitate ale companiei HEINEKEN, inclusiv în noua strategie globală, Brew a Better World 2030. Bazându-se pe succesul Heineken® 0.0, HEINEKEN are peste 130 de opțiuni de mărci fără alcool la nivel global și va continua să investească în inovații pentru portofoliul său cu un conținut scăzut sau fără alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de opțiuni, în funcție de preferință și de ocazie. Până în 2023, compania se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale. În România, portofoliul HEINEKEN cuprinde în acest moment 7 opțiuni fără alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, și 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.
În 2020, HEINEKEN România a introdus pe piața locală Birra Moretti®, un brand italian ce joacă în segmentul de bere Premium. Sortimentul L’Autentica a adus rezultate pozitive pentru Birra Moretti®, întrucât, în termeni de penetrare a pieței, s-a bucurat de un real succes, fiind una dintre cele mai bune lansări din portofoliul HEINEKEN România din ultimii 3 ani.
Birra Moretti® este exportată în peste 40 de țări din întreaga lume, inclusiv Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Canada și Japonia și a câștigat importante premii internaționale.