Actualizare pentru Heineken 0.0 (și toate Mărcile de Bere 0.0)

Acest document definește mai precis Principiile Codului de Marketing Responsabil al HEINEKEN în ceea ce privește Heineken® 0.0 și gama noastră 0.0. Aceste principii vor deveni parte a Codului de Marketing Responsabil al HEINEKEN și, prin urmare, se vor aplica și tuturor celorlalte mărci internaționale de bere și mărcilor locale de bere. Codul nu se aplică mărcilor noastre care nu fac parte din gama de bere, băuturi din malț și celor hrănitoare sau răcoritoare. Rețineți faptul că, în plus față de principiile Codului pentru Marketing Responsabil al HEINEKEN, activitățile noastre de marketing sunt supuse legilor și reglementărilor legale.

Baza angajamentului nostru de responsabilitate, un principiu cheie al Codului pentru Marketing Responsabil al HEINEKEN se reflectă în faptul că gama noastră 0.0 nu poate fi utilizată pentru a eluda reglementările legale cu scopul de a promova vânzările portofoliului nostru de bauturi alcoolice. În niciun caz, publicitatea referitoare la gama noastră 0.0 nu poate fi utilizată pentru a eluda legea. 

Principiul 7 din Codul HEINEKEN pentru Marketing Responsabil prezintă un plan pentru comercializarea și vânzarea variantelor din gama 0.0. Pentru a ne proteja reputația și fondul comercial sau mărcile proprii și pentru a asigura conformitatea și respectarea codurilor noastre de marketing, vă punem la dispoziție date suplimentare specifice gamei 0.0: