Conduita în afaceri

Codul de Marketing Responsabil

Acest document definește mai precis Principiile Codului de Marketing Responsabil al HEINEKEN în ceea ce privește Heineken® 0.0 și gama noastră 0.0. Aceste principii vor deveni parte a Codului de Marketing Responsabil al HEINEKEN și, prin urmare, se vor aplica și tuturor celorlalte mărci internaționale de bere și mărcilor locale de bere. Codul nu se aplică mărcilor noastre care nu fac parte din gama de bere, băuturi din malț și celor hrănitoare sau răcoritoare. Rețineți faptul că, în plus față de principiile Codului pentru Marketing Responsabil al HEINEKEN, activitățile noastre de marketing sunt supuse legilor și reglementărilor legale.

Baza angajamentului nostru de responsabilitate, un principiu cheie al Codului pentru Marketing Responsabil al HEINEKEN se reflectă în faptul că gama noastră 0.0 nu poate fi utilizată pentru a eluda reglementările legale cu scopul de a promova vânzările portofoliului nostru de bauturi alcoolice. În niciun caz, publicitatea referitoare la gama noastră 0.0 nu poate fi utilizată pentru a eluda legea. 

Principiul 7 din Codul HEINEKEN pentru Marketing Responsabil prezintă un plan pentru comercializarea și vânzarea variantelor din gama 0.0. Pentru a ne proteja reputația și fondul comercial sau mărcile proprii și pentru a asigura conformitatea și respectarea codurilor noastre de marketing, vă punem la dispoziție date suplimentare specifice gamei 0.0: 

 

Codul HEINEKEN de conduită în afaceri

Codul HEINEKEN de conduită în afaceri

Comportamentul corect și integritatea sunt la fel de importante ca valorile noastre de lungă durată – bucuria, respectul și pasiunea.

Codul Global de Conduită în Afaceri

Prin Codul Global de Conduită în Afaceri, disponibil în peste 30 de limbi, ne asigurăm că toți colegii noștri înțeleg ce așteptări avem de la ei, atunci când acționează în numele companiei.

Integritate personală
Tot ceea ce facem la nivelul companiei și al fiecărui angajat reflectă cine suntem, ce valori reprezentăm și ce aspirații avem. Cu toții trebuie să dăm dovadă de integritate, pentru a ne conserva reputația, capacitatea de a funcționa și încrederea tuturor grupurilor cointeresate.

Integritate comercială
Respectăm societatea și oamenii, oriunde ne desfășurăm activitatea. Fiind o companie axată pe performanță, ne dorim să ne dezvoltăm afacerea și să construim relații comerciale păstrându-ne o reputație excelentă. Acest lucru implică respectarea legilor și a normelor, precum și a acestui Cod și a politicilor sale, în litera și spiritul lor.

Integritatea companiei
Resursele companiei (inclusiv cele informaționale) ne sunt încredințate, oriunde lucrăm și oricare este rolul nostru. Avem datoria de a le conserva și de a le utiliza cu profesionalism, cu bună credință și în acord cu valoarea și scopul lor.