Codul HEINEKEN de conduita in afaceri

Comportamentul corect si integritatea sunt la fel de importante ca valorile noastre de lunga durata – bucuria, respectul si pasiunea.

 

Codul Global de Conduita in Afaceri

Prin Codul nostru global de Conduită in Afaceri, disponibil in peste 30 de limbi, ne asiguram ca toti colegii nostri inteleg ce asteptari avem de la ei, atunci cand actioneaza in numele companiei.
Integritate personala
Tot ceea ce facem la nivelul companiei si al fiecarui angajat reflecta cine suntem, ce valori reprezentam si ce aspiratii avem. Cu totii trebuie sa dam dovada de integritate, pentru a ne conserva reputatia, capacitatea de a functiona si increderea tuturor grupurilor cointeresate.
Integritate comerciala
Respectam societatea si oamenii, oriunde ne desfasuram activitatea. Fiind o companie axata pe performanta, ne dorim sa ne dezvoltam afacerea si sa construim relatii comerciale pastrandu-ne o reputatie excelenta. Acest lucru implica respectarea legilor si a normelor, precum si a acestui Cod si a politicilor sale, in litera si spiritul lor.
Integritatea companiei
Resursele companiei (inclusiv cele informationale) ne sunt incredintate, oriunde lucram si oricare este rolul nostru. Avem datoria de a le conserva si de a le utiliza cu profesionalism, cu bună credinta si in acord cu valoarea si scopul lor.

Eforturile noastre

Codul nostru de Conduita in Afaceri este eficient doar daca este respectat. Vrem sa ne asiguram ca valorile noastre, principiile Codului si regulile din el sunt intelese de toti angajatii. Iata cateva exemple ale eforturilor noastre in acest sens:
• Codul de Conduita in Afaceri si politicile care stau la baza sa sunt disponibile tuturor angajatilor in propria limba.
• Un curs electronic interactiv le este accesibil tuturor angajatilor, pentru a-i implica in exercitii practice de conduita in afaceri.
• De asemenea, impartasim in interiorul companiei cele mai bune practici de comunicare si instruire de la echipele noastre.
• Monitorizam in permanenta eficienta eforturilor noastre.

Serviciul Speak Up

In pofida angajamentului nostru de a ne comporta in mod corect si integru, e posibil ca intr-o zi sa observati un comportament care pare să incalce legea, Codul nostru de Conduită in Afaceri si / sau Politicile si Regulile noastre.
Intelegem ca poate nu este intotdeauna usor sa va exprimati ingrijorarea cu privire la posibilele comportamente gresite, insa va incurajam sa va prezentati orice preocupare si sa discutati despre asta. Astfel, ne oferiti posibilitatea de a solutiona o posibila problema. Orice ingrijorare va fi tratata in mod corespunzator si confidential.
Toti cei care lucreaza pentru sau in numele Companiei noastre beneficiaza de serviciul Speak Up. Acesta este, de asemenea, deschis oricărei parti externe cu care societatea noastra are (sau a avut) un tip de relatii de afaceri (cum ar fi parteneri de afaceri, furnizori, actionari, agenti, distribuitori, reprezentanti si clienti).
Va rugam sa urmați acest link pentru a accesa Serviciul Speak Up, cu functionare externa: http://speakup.heineken.com. Prin intermediul acestei platforme online aveti posibilitatea să faceti o plangere, sa sunati la linia telefonica, operata independent si confidentiala si sa gasiti toate informatiile legate de politica noastra Speak Up.

 

Codul de Marketing Responsabil

„Fiecare coleg din cadrul HEINEKEN este implicat in activitatea de creare a unor experiente de brand memorabile pentru consumatorii nostri. O marca este mai mult decat un logo sau un slogan inteligent ... este ceea ce oamenii cred, atunci cand aud numele nostru. Este tot ceea ce publicul stie, are incredere si iubeste la noi. Si tocmai de aceea, reputatia marcii este castigata cu greu, dar este foarte usor de pierdut.

Apreciem, mai presus de toate, experienta pe care clientii nostri o au cu marcile noastre si ca experienta incepe chiar inainte ca acestia sa fi incercat una dintre bauturile noastre. Totul incepe cu marketing-ul si comunicarea pentru marca. Trebuie sa ne asiguram ca discutam mereu despre marcile noastre in mod corect, la locul potrivit si la momentul potrivit. Si trebuie sa facem toate acestea intr-un mod responsabil, astfel incat marcile noastre sa fie apreciate in functie de destinatia lor.

De aceea beneficiem de Codul de Marketing Responsabil. Este elaborat pentru a ne proteja marcile, dar, mai important, de a proteja societatea si consumatorii nostri. Codul de Marketing Responsabil este conceput pentru toti cei implicati in plan intern, dar trebuie, de asemenea impartasit si explicat clientilor nostri si oricarei persoane ce este implicata in comercializarea si vanzarea marcilor noastre. De aceea, acesta acopera intreaga sfera, de la punctul de vanzare,  pana la sponsorizari de evenimente sportive, evenimente sociale si mai mult decat atat.”

Jan-Derck van Karnebeek

Director Comercial