Codul de Marketing Responsabil

Actualizare pentru Heineken 0,0 (si toate Marcile de Bere 0,0) Acest document defineste mai precis Principiile Codului de Marketing Responsabil al HEINEKEN in ceea ce priveste Heineken® 0,0 si gama noastra 0,0. Aceste principii vor deveni parte a Codului de Marketing Responsabil al HEINEKEN si, prin urmare, se vor aplica si tuturor celorlalte marci internationale de bere si marcilor locale de bere. Codul nu se aplica marcilor noastre care nu fac parte din gama de bere, bauturi din malț si op hranitoare sau racoritoare. Retineti faptul ca, in plus fata de principiile Codului pentru Marketing Responsabil al HEINEKEN, activitatile noastre de marketing sunt supuse legilor si reglementarilor legale. Cheia angajamentului nostru de responsabilitate, un principiu cheie al Codului pentru Marketing Responsabil al HEINEKEN se reflecta in faptul ca gama noastra 0,0 nu poate fi utilizata pentru a eluda reglementarile legale cu scopul de a promova vanzarile portofoliului nostru de bauturi alcoolice. In niciun caz, publicitatea referitoare la gama noastra 0,0 nu poate fi utilizata pentru a eluda legea. Principiul 7 din Codul HEINEKEN pentru Marketing Responsabil prezinta un plan pentru comercializarea si vanzarea variantelor din gama 0,0 (a se vedea Anexa 1). Pentru a ne proteja reputatia si fondul comercial sau marcile proprii si pentru a asigura conformitatea si respectarea codurilor noastre de marketing, va punem la dispoziție date suplimentare specifice gamei 0,0: 

 

 

 

Anexa 1

Principiul 7 si 0.0 de la pagina 17 a Codului HEINEKEN pentru Marketing Responsabil:

Un numar tot mai mare de consumatori doreste sa faca alegeri in cunostinta de cauza privind concentratia de alcool. De aceea, produsele noastre trebuie sa aiba o etichetare specifica si reala a concentratiei de alcool in conformitate cu politicile actuale de etichetare si legile locale. Nu incercam niciodata sa ascundem continutul de alcool al produselor noastre.

Acelasi lucru este valabil și pentru variantele gamei non-alcoolice de 0,0% care poarta denumirea marcilor noastre de bere și de cidru și care sunt ambalate in mod similar. Trebuie sa afisam clar mesajul sau sigla 0,0% pentru a distinge aceste produse de cele care contin alcool.

Aceste variante de marca pot pune in evidenta si pot comunica beneficiile lipsei de alcool, dar intotdeauna intr-un mod care le pozitioneaza ca bauturi pentru adulți – care nu sunt destinate niciunei persoane aflate sub  Varsta Legala pentru Consum de Bauturi Alcoolice (LPDA). De asemenea, acestea trebuie sa respecte reglementarile locale, precum si celelalte principii din acest cod, cu excepția acelor principii legate de imbunatatirea performantelor sau a beneficiilor (functionale) de orice fel.

Aceste variante trebuie comercializate numai prin canale frecventate in majoritate de adulti si trebuie sa fie amplasate langa categoria berilor si bauturilor alcoolice. In cazul în care nu există o astfel de categorie, acestea trebuie să fie expuse pe rafturi înalte și, acolo unde este posibil, lângă băuturi cu arome pentru adulți (cum ar fi, apa tonica, ghimbir, lamaie amara, etc.).

Toate celelalte bauturi cu continut de malt de 0,03% din portofoliul nostru (de exemplu, Maltina, Fayrouz, Green Sands, etc.) pot fi comercializate, vandute si afisate in conformitate cu reglementarile si practicile locale care guverneaza categoria Bauturi Racoritoare pentru Consumatori (Consumer Soft Drink).